Pasididžiuojanti Namų





Šeimininkė

gero maisto blog'as
Pradžia » , , » Greitas būdas nulupti česnaką

Greitas būdas nulupti česnaką

Pamačiau interneto platybėse, kaip greitai nulupti česnaką. sudomino, išbandžiau - veikia. Tiesa, 10 sekundžių pirktiniam česnakui neužteko, tikrai ilgiau nuoširdžiai kračiau puslitrinį stiklainiuką. Bet didesnė dauguma skiltelių nusilupo, o ir kitas nulupti buvo itin lengva, užteko tik patraukti už atsilupusio galiuko.

Į indą dėjau visą česnako galvą, galima dėti išlupus kiekvieną skiltelę atskirai. Tikrai verta išbandyti šį būdą, ypač jei reikia didesnio kiekio česnako.

Pažiūrėk filmuką, bus aiškiau...



Vaizdo įrašas rastas čia.

O gautas rezultatas atrodo taip:



Pranešimo autorė Rūta

Esu dviejų nuostabių vaikų mama. Naujų patiekalų fanė. Man taip patinka gaminti, kad iš kiekvienos kelionės į užsienį atsivežu ką nors, kas papildytų mano virtuvės rakandų kolekciją. Siūlysiu tau mano šeimai patikusius patiekalus ir konservavimo receptus. Visi mano gaminti valgiai išbandyti "lietuviškomis sąlygomis".

0 komentaras(-ai) :

Rašyti komentarą